Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~eli | użytkownik

imię i nazwiskoEliza Stegienka adres zarejestrowany18.01.2007 @14:38:21 ostatnio na stronie16.07.2013 @19:39:02
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.elizastegienka.com
digarty178 komentarze2319 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anGuzz    13.03.2008 @21:53:22
bedzie mi miło
~anGuzz    13.03.2008 @21:52:50
dzieki
~oLcIuSs    13.03.2008 @21:42:32
tak na zawnatrz to wsyztsko wyglada pieknie i cudownie, a w duszy.. w duszy szaleje stado dzikich krów.. rozdzielajaćych mnie od dziecka, ktorym zostane.. na zawsze.. w tym wiecznym snie .. takze
~oLcIuSs    13.03.2008 @21:36:44
to wielki powrot, wiec avart tez musi byc wyjatkowy.. by eli :D
~rulon    09.03.2008 @08:18:39
thx
_______
http://w-rulonie.com oficjalna strona
http://www.w-rulonie.blogspot.com - fotoblog i blog - świat widziany moimi oczami
~maluch    08.03.2008 @22:35:34
heh. lubię czerwone sukienki
_______
l'espoir meurt dernier....
~amsterdamkaa    08.03.2008 @18:42:30
dzięki ,rozejrzę się tutaj później
ostatnio edytowane: 2008-03-08 18:42:42
~Kux    07.03.2008 @09:00:53
_______
...
~nyh    06.03.2008 @16:06:08
no na wyniszczona to ona nie wygląda.. wiec pet mi się akurat z tytułem nie kojarzy... wybacz...
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.

Ansel Adams (1902 - 1984)
~Kux    06.03.2008 @15:59:56
"dziewczyna w czerwonej sukience rzuca mi się w ramiona. Godzinę temu tylko o tym marzyłem, tylko o tym myślałem. Jednak co teraz się stało? Było mi źle było mi słabo.
...
jest bliżej, jest bliżej..."

Fish

heh cały czas mi ta nutka grała w czasie gdy penetrowałem twoją galerię
_______
...
~Ishtar    03.03.2008 @23:31:57
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~ramydada    26.02.2008 @18:26:30
to w sumie jest pączek (?) królowej nocy ---> http://www.digart.pl/praca/1162107/Krolowa_nocy.html

która później zakwitła, o tak ->http://www.digart.pl/praca/1164489/index.html

no właśnie
~depth    24.02.2008 @23:21:32
dziękuję prześlicznie
_______
"Wiesz kogo trzeba znać, kogo unikać, jak się ustawić żeby przed kamerą dobrze wypaść"
~niewazne    24.02.2008 @15:54:20
_______
Homo sum humani nihil a me alienum puto
^chillinqua    21.02.2008 @10:35:25
dzieki
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~anikout    20.02.2008 @22:00:36
dzieki
_______
Raje prawdziwe - to raje utracone.
~123456    20.02.2008 @21:26:11
prosze
~MaliciousAngel    20.02.2008 @20:34:04
Dziękuję
*Radagast    17.02.2008 @00:49:20
proszę bardzo
~Majamo    16.02.2008 @23:45:12
to brat nie może być ciastko? :D
_______
"Odważni nie żyją wiecznie, ale ostrożni nie żyją wcale."
~anikout    13.02.2008 @09:12:45
dziekuje
_______
Raje prawdziwe - to raje utracone.
~Mrufig    08.02.2008 @23:54:08
musze chyba majce krawat oddac cos czuje
_______
vlep[v]net / massmix
~Mrufig    08.02.2008 @18:44:47
masz piekny adres usmiechourodajny !


_______
vlep[v]net / massmix
~Rotation    06.02.2008 @15:37:09
Dziekuje
^sleepwalker    05.02.2008 @22:26:22
możliwe dobranoc
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt